OHJELMAPALVELUIDEN VARAUS- JA PERUUTUSEHDOT

Yritys: Hile Outdoor, y-tunnus 3151696-6
Yhteyshenkilö: Salla Hiltunen
Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan Hile Outdoorin tarjoamiin ja toimittamiin
ohjelmapalveluihin.

1. Varaus ja varauksen vahvistaminen

Varaus voidaan tehdä suullisesti, kirjallisesti tai internetissä Hile Outdoorin verkkosivustolla olevan ajanvarausjärjestelmän kautta. Varaus on voimassa, kun asiakas on saanut varausvahvistuksen sähköpostitse. Sähköpostivahvistuksessa on varauksen aika ja paikka, sekä mahdollisesti tarvittavat lisäohjeet.

Asiakkaan tulee tarkistaa varausvahvistuksella olevien tietojen oikeellisuus, ja ilmoittaa mahdollisista virheistä viipymättä.

2. Hinnat

Hinnastossa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäverolain (1501/1993) mukaisen arvonlisäveron.

3. Maksuvaihtoehdot

Maksuvaihtoehdot ovat esillä verkkokaupassamme. Puhelimitse tai sähköpostitse tehtävissä varauksissa maksuvaihtoehdot esitetään varauksen teon yhteydessä.

4. Maksaminen

Palvelu tulee olla maksettuna varauksen yhteydessä ilmoitettuun ajankohtaan mennessä. Mikäli palvelua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, varaus peruuntuu.

5. Peruutusehdot

Peruutus tulee tehdä puhelimitse tai sähköpostitse. Peruutusajankohdaksi katsotaan se hetki, kun puheluun vastataan tai sähköposti on saapunut Hile Outdoorille.

  • Peruutus 8 päivää tai aiemmin ennen palvelun alkua: palautetaan 100 % palvelun hinnasta
  • Peruutus 7–1 päivää ennen palvelun alkua: palautetaan 50 % palvelun hinnasta
  • Peruutus samana päivänä tai no-show: ei palautusta

Äkillisen sairauden tai perheessä tapahtuvan kuolemantapauksen tai muun matkaa estävä poikkeustilanteen varalta asiakkaan tulee varmistaa, että omat matka -ja tapaturmavakuutukset kattavat varauksen kulut, mikäli tapahtunut johtaa tarpeeseen peruuttaa varus. Peruutuksesta tulee välittömästi ilmoittaa Hile Outdoorille. Myös näissä tapauksissa noudatetaan yllä olevia varausehtoja. 

6. Vakuutus

Hile Outdoorilla on voimassa oleva toiminnan vastuuvakuutus, joka kattaa Hile Outdoorin tekemästä virheestä syntyneet vahingot.
Asiakkailla tulee olla oma tapaturmavakuutus, joka kattaa tilatun ohjelmapalvelun mukaiset aktiviteetit.

7. Virheilmoitus

Virheestä, joka voidaan korjata palvelun aikana, on ilmoitettava Hile Outdoorille niin pian kuin mahdollista palvelun aikana. Virheilmoituksen voi tehdä suullisesti oppaalle palvelun aikana, tai kirjallisesti palvelun jälkeen. Palvelun jälkeen kuluttaja ei saa vedota virheeseen, ellei hän ilmoita virheestä Hile Outdoorille kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita, kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa palvelujen päättymisestä.

8. Peruuntuminen palveluntarjoajan toimesta

Mikäli Hile Outdoor peruuttaa palvelun, palautetaan palvelun hinta täysimääräisenä.

9. Sääolosuhteet

Hile Outdoor voi peruuttaa palvelun, mikäli sääolosuhteet tekevät palvelun toteuttamisen mahdottomaksi tai vaaralliseksi. Tällöin pyritään löytämään toinen ajankohta palvelun toteuttamiselle, tai mikäli se ei ole mahdollista, palvelun hinta palautetaan asiakkaalle täysimääräisenä.

10. Asiakkaan velvollisuudet

Asiakas sitoutuu täyttämään sopimusvelvoitteensa ja toimittamaan pyydetyt tiedot huolellisesti siten, että Hile Outdoor kykenee toteuttamaan omat velvoitteensa asianmukaisesti ja sovitun aikataulun puitteissa.

Asiakkaan tulee huolehtia, että on sovitussa tapaamispaikassa tilausvahvistuksella ilmoitettuun aikaan. Asiakkaan tulee noudattaa palvelun aikana annettuja ohjeita ja turvallisuusmääräyksiä.

 

11. Palvelun kieli

Palvelu toteutetaan suomeksi tai englanniksi, ellei toisin sovita.

12. Tietosuoja

Käsittelemme asiakkaiden henkilötietoja vain varauksiin liittyen. Emme luovuta
henkilötietoja kolmansille osapuolille.

13. Sovellettava laki ja riita-asiat

Sopimukseen ja siihen liittyviin erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (kuluttajaneuvonta.fi).

 

Scroll to Top